28 Jun 2010

Makan malam di Bandung bersama keluarga dan rakan.

Bandung Hari Ketiga

Pada hari ketiga dibandung kami sekali lagi ke Pasar Baru untuk membeli barang yang tertinggal disana. Kami menghabis 3 jam disana sebelum kami beredar ke Factory Outlet yang sedang menunggu kami........ Shopping jangan tak shopping. Orang kata kehidupan di kota Bandung ini memang menyeronokkan begitu juga dengan keadaan cuaca disana cool ye. Apabila sampai difactory outlet, rambang mata dibuatnya kerana macam2 benda yang ada. Aku dapat baju untuk si baby girl aku dan anak aku yang kedua tu dah buat perangi nak baju tidur . Aku dengan suami ku yang mudah dah penat melayan keranah anak-anak mengikut je apa yang dimahukan. Kesian pulak tgk.  Suamiku yang suka tgk-tgk ye barang dengan memberi komenyang tersendiri. Lucu jugak aku tgk. Tapi kesian kat husband yang letih dengan anak-anak bermacam perangi dan karenah ang terpaksa kami ikut. Ikutilai kisah kami dikota bandung.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan