29 Jun 2010

Salam hari ini aku baru start keje. Banyak sungguh keje yang menanti aku ha. Padan dengan muka aku ya . Tapi apa nak buat anak sakit kena la jaga dia dengan elok. Nasib baik hari ni dia dah ok aku pun boleh la datang keje. Tapi takut jugak dia demam balik. Tapi tak my lovely husband kan ada apa2 boleh la dia tgk sama untuk waktu pagi.

Hari ni busy giler aku kat office dah tiga hari aku tak masuk. Semua surat terpaksa aku balas. Tapi semuanya beressssssssssssss belaka. Hahahahaha. Time lunch ini boleh la aku update blog ni. Ha ha anak buah kesayangan aku yang kat KL buat dah tgk...hahha biasa maksu tgh rajin nih apa nak buat...

Hari ni aku habis keje dulu sebelum balik. So minta2 semua keje boleh siap dengan beres dah lancar punya. Hahaha aku pening lak pasal hari facebook aku tak leh buka ke pc yang buat hal nih. Biasa pc member sebelah. Dia ada semua tapi tak tau nak guna. Aku la yang menggunakkannya. Hahaha aku la yang lebih2 guna . nasib baik la incas aku baik hatimorang nya. nanti free aku load kan pic dia.

Cow dulu nanti sambung lagi... mau makan la....and ambil anak sekoleh lak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan