17 Julai 2010

Pengembaraan Aku atau Melancong

Salam buat semua. Pengembaraan atau dalam istilah lain melancong ke negara orang. Bagi aku hidup ini kena pergi melancong. Tanpa melancong hidup ini akan bosan dan tegang. Hobby aku ni melancong tak kira tempat bersama suami aku di dalam dan di luar negara. Untuk program akan datang aku dengan suami telah merancang untuk pergi ke Bangkok menaiki keretapi api dari Stesen Keretapi Alor Star hingga ke Bangkok. Aku rasa ia mungkin mengambil masa yang agak lama lebih kurang 1 hari 1 malam. Tapi tak pa untuk keseronakkan family aku. Perancangannya mungkin hujung tahun ini selepas my niece kahwin. Aku and my lovely family akan ke sana sekiranya my lovely husband aku tak tukar dia punya fikiran. Bukan boleh kira, my husband aku tu, silap hari bulan lain tempat dijanjikan lain tempat lak kami sekeluarga pergi. Al maklum la dia suka buat rancang tergempar. Tapi nasib baik le wife dia nih semua barang boleh ready dengan segera. Kalau my hubby tu rancang pandai tapi bila nak siap aku jugak lah yang buat. Depa semua buat-buat tak tau ye. Tapi kalau jalan semua lebih  .  Bagi aku mungkin  rancang ini jadi kut.. tapi pun selepas weeding my niece la. Apa-apa pun tungguuuuuuuuuuuuuuuuu. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan