26 Ogos 2010

HAPPY BIRTHDAY BUAT MY BABY ARINA

My Lovely Arina

Salam buat semua. Sekarang anak2 seorang demi seorang demam. Mungkin musim demam sekarang nih. Tapi apa pun kesian kepada anak2 aku nih. Dah la posa demam lak, masing2 mata pun dah tak larat nak angkat.

Semalam pada 25 Ogos 2010, anak bongsu aku sudah genap la 2 tahun usianya. Sudah pandai bercakap. Tapi belum disambut lagi disebabkan bulan posa, kemungkin dalam masa weekend nih baru nak sambut baby girls birthday . Tapi apa pun tak pa la. Janji anak2 semua sihat dulu baru boleh sambut. Tapi kesian ye kat dia yang tidak megnerti apa-apa tuh. Sedih ada seronok pun ada pada diri aku nih, almaklum laibu kepada anak2 aku nih. Aku yang terlebih excited bukan mereka. Mereka hanya tahu seronok dan berseronok saja. Apa-apa pun kami akan meraikannya. My sweet baby.

Bulan posa nak aku rasa malas la nak update blog dan apa2 pun. Hairan sungguh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan