05 Mac 2014

KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE

Kenapa join Shaklee

Salam buat semua bloggers.  Dah lama rasa aku nih kurang bercerita tentang diri aku dan sekarang asyik sibuk Shaklee lak. Biasa baru2 mesti sibuk kan tengah sedut sedut ilmu ilmu master. Mana tau satu hari aku lak yang jd master...hihihihi. .insyallah allah maha mendengar dan memakbulkan doa aku.

Ya allah engkau perkenaan doaku ini untuk menjadi master dan dpt membantu lebih ramai org. Disamping tu dpt berbakti kepada setiap org yg memerlukan.

Eeh makcik linda...udah2 la tu..berangan tak habis2. Kalau bab syok sendiri memang terorkan. Tak habis2 perasan sendiri.

Sebenarnya pada mulanya aku telah di offer untuk mencuba set slimming shaklee.  Tapi aku nih jenis tak suka makan ubat2 yg tidak ketahui asalnya..jadi aku buat bodoh ye.

Setiap kali aku berjumpa dgan kakak iparku ianya asyik ceta pasal suplemen shaklee. Aku ini jenis tak ambil peduli lantak la nak ceta ka nak apa ka...kan aku nih suka syok sendiri pasti tak mau try kan. Di pujuk di tunjuk suplemen tersebut tapi hati ini berkata ...NO FOR THIS TIME... tapi ia tetap memberi kata2 yang mencetuskan rasa ketidakpuasan hatinya untuk menyuruh aku mengambil dan memcuba produk yang dijual olehnya. Tapi hati ini keras cam batu..tak la batu sgt...huhuhuhuhuhu. ... aku bg tau kat dia yg aku tk berminat langsung apa yg dia promote tu.

Ceh wah...hari berganti hari.....asyik aku duk baca kat my fb...aku terperasan ada something pos kat berkaitan slimming set Shaklee.  Aku pun mengkaji dan membaca dgan lebih terperinci setiap ayat dan maksud yg tersembunyi dan aku telah jatuh hati tanpa aku sedari dan aku telah  pm kepadanya untuk order set tersebut untuk aku mencuba.

Minggu berikut aku telah memiliki set tersebut dan tak sabar2 untuk mencuba set tersebut. Tanpa disedari aku telah mencuba dan mendapati ada sedikit perubahan kepada diri aku nih.  Syok sendiri mai dh..mood perasan giler pun dh menjadi.

Mula dari situ la, kawan2 pun ada yg perasan cam aku nih telah menegurku ...linda npk cam slim sikit... apa lg mood promosi pun dh mai la...aku pun terang la cam mn aku boleh tersangkut dan jatuh hati pada shaklee nih. Mula la kehidupan dengan setiap hari ada yang bertanya dan ingin mengetahui apa tu shaklee. Aku pun promosi la sikit2. Byk jgk la aku gi angkut barang2 yg diorang order tu dgan kakakku... setiap hari ada ye yg tanya...lama2 cam best lak.

Kakak iparku syorkan aku supaya jd ahli kerana dia npm potensi ada pada aku...mood perasan mai dh..hihihi... sbb aku nih bekerja dgan askar2. So ramai la kat pejabat aku tu. Mulanya aku tk minat nak niaga sebab tak reti dan rasa menyusahkan nanti org tanya tk tau nak jawab. Tapi hubby telah bg kebenaran dan dia akan membantu jika aku memerlukan pertolongannya. So dr situ la aku bermula dgan beli barang shaklee dan free membership.

Start dr situ berkobar kobar cabaran dan rintangan yang terpaksa aku hadapi untuk menerangkan setiap  produk shaklee. Aku jgk mendapat tunjur ajar dari master2 yg berpengalaman. Hebat sungguh depa ....takut bila dengar bila depa berbicara.

So sesiapa yg ingin menjadi ahli atau mbeli produk shaklee boleh lah melawat blog aku atau fb.

Bantu diri sendiri dan orang lain untuk memberi kesihatan yang lebih bersempurna.

Talian ahli dan yang ingin membeli produk shaklee ...0196205911...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan