09 April 2015

NECK BERUBAH HIDUP SAYA

Ramai orang nak kurus.

Ramai orang nak turun berat badan.

Tetapi ramai orang tak tahu bagaimana nak kurus secara sihat.

Ini juga berlaku kepada diri saya.

Saya pernah usaha untuk diet tapi hangat2 tahi ayam.

Saya juga dalam pemerhatian pakar ENT untuk menurunkan berat badan.

Tapi kesudahan saya lalai dengan hasilnya dan bertambah bam bam.

Tetapi sejak saya menyertai NECK saya dapat rasakan hidup saya semakin sempurna dan berasa lebih sihat daripada sebelum ini walaupun saya baru 20+ hari menyertai NECK.

Diri saya terpaksa mendisiplinkan  diri serta mengikut peraturan makanan yang diatur oleh mentor dan coach.

Sebelum ini cara pemakanan saya tiada jadual dan tiada sapa nak tegur saya.

Tapi  sekarang NECK mengubah hidup saya dengan cara pemakanan yang sihat, betul dan teratur.

Saya seru kepada kawan2 yang ingin turunkan berat badan jom lah sertai NECK anda akan terasa hebat dan terpaksa menjadi kurus.

Linda
0196205911

Tiada ulasan:

Catat Ulasan