23 Julai 2015

CCABARAN PUASA ENAM


Salam 8 syawal. Ada yang dah start puasa enam? Rugi pulak kalau tak buat kan!

Dulu2,  saya jarang dapat  puasa enam cukup 6 hari. Cabaran puasa enam ni lebih hebat kalau nk compare dengan puasa ramadhan...

Sbbnya...di ofis, kwn2 ajak p makan, ada jemputan jamuan raya dr jabatan2, jiran2 dan saudara mara.  Di ofis tu, ada je yang pakat bawa kuih raya dn macam2 lagi.

Syukur tahun ni saya dah join program NECK. Dah tengahari macam ni perut masih rasa kejap dan tk de bunyi2. Tips pemakanan dalam NECK memang sangat membantu saya.

Dinihari tadi saya hanya bersahur dengan protein powder. Simple, sedap dan kenyang! 

Kesannya, saya begitu bertenaga sepanjang hari. Lepas zuhur ni nak work out sikit! 

Yang lebih bagus lagi, hasil dari coaching NECK ni, minda memang betul2 kuat. Kalau tkde kekuatan minda teruk juga nak menghabiskan puasa enam hari ni. 

Bayangkan kalau 100 hari dapat eat clean macam ni. Terpaksa kurus la nampaknya kan! 

Anda berminat nak join NECK Batch 7?

Sila klik link di bawah ini :

http://everyonecankurus.blogspot.com/2015/07/maklumat-program-now-everyone-can-kurus-neck.html

Linda
Peserta Neck Batch 3
TEAM NECK.
Jom Kurus Dari Rumah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan