26 Julai 2010

DEMAM

My Lovely Arina

My baby girl and my boy dah demam lak. So, aku balik keje saja. Semua tengok macam mendung ye. Ye lah dua-dua orang demam. Apa lagi my baby arina tuh, buat perangi lak, semua terkena dengan dia. Ni tidur pun tak nak. Kalut la aku. Esok lak ada Anugerah Khidmat Cemerlang kat Sungai Petani Inn. So aku akan hadir dalam majlis tuh. Awal  pg,  my hubby will sent me to office and i get the office bus to sent me to Sungai Petani for this function.  Penat lak. So huroooooooooooooy aku tak masuk keje. Tapi aku dah siapkan semua keje kat ofis. Now my baby tak nak tidur lagi tgh syok main lak dengan abahnya. Sempat lagi tengok ceta Upin & Ipin. Aaaaaaahhhhhh, nasib baik semua keje umah aku dah settlekan. Jadi lek la aku tulis diari aku nih. Bukan apa saja ye nak update. Semua nih tentang ceta-ceta family aku ye. Saja seronok. Tapi yang ada yang terasa pasal blog nih tau. kalau yang terasa tuh aku minta maaf banyak-banyak. Blog nih hanya untuk tatapan aku saja. Syok-syok tulis untuk mengisi masa yang terluang.

Mula-mula aku suka baca blog orang, tapi lama kelamaan aku jadi seronok lak baca blog orang. tengok ceta mereka, tapi bagi aku semua ada idea yang tersendiri. Memang best. Syabas la untuk semua yang penulis blog kerana blog dapat memberi kita inpirasi tulus dan terus dan satu kepuasan. Hahahaha pandai lak aku.

Blog yang aku tulis ini hanya la untuk kegunaan sendiri dan aku sendiri sedang belajar dan akan terus belajar dalam mempelajari selok belok penggunaan blog dan cara mempersembahkannya. Tapi alhamdullilah aku berjaya jugak membuat blog aku sendiri tanpa pertolongan sesiapa. Dengan usaha aku sendiri, aku boleh la berbangga di atas siri sendiri. Hahahahahaha, lucu jugak aku nih. Tapi apa-apa pun ok saja. Happy good lucky and remember your write and try to write more than more.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan