23 Julai 2010

DESIGN


My Lovely Arina

Aduh aku nih sudah kepeningan dengan design yang hendak aku lakukan. Semuanya gara -gara suka menukar dan hobby yang mengila nih. Ah peduli apa aku nak tukar apa. Aku jugak yang nak tengok. Hahahaha. Pening la dengan budak nih siapa ...siapa ...siapa aku la siapa lagi. Alaahhhhhhh menukar design suka aku sendiri tidak boring tengok hari hari design yang sama macam baju la. Setiap hari aku bertukar tukar baju... hahaha apa lagi tukar lagi esok cuti nasib baik selamat. Monday start keje biasa baju lagi. Pening.pening semua gara-gara pening dengan fesyen terkini dan trend terkini.

Sebut ye pasal trend nih aku simple and smart ye. Aku nih jenis orang yang simple so pakaian and diri aku pun aku rasa simple tapiiiiiiiiiii aku jugak cerewet tentang semua. Tak percaya. tak percaya sudah. Tapi itu lah kenyataannya. Siapa yang tahun tentang diri ini ha. Hanya aku sendiri yang tahu dan allah.

Dah merepek apa lak aku sat design, sat baju and tentang diri aku pulak. Tapi apa-apa pun just simple and smart whatever u.  Aku ...aku....aku orang paling tidak menghadapai masalah tentang apa-apa. api aku jugak kadang- k a d a ng banyak menghadapi masalah... Sebenarnanya masalah orang atau anak-anak.

Aduh anak yang kedua demam pulak.  Kesian tengok dia, makan pun kurang semua kurang la. tapi jangan lupa reader sumua tentang kurang kan gula. Tambahala gula dalam senyuman.

Hahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan