22 Julai 2010

MUZIUM ATM PORT DICKSON



My Lovely Arina

Cewah anak-anak aku berposing lak depa. Sakan nampak posing abang and adik. Ini semasa aku pi bercuti ke Port Dickson. Biasa budak-budak tengah bergaya sakan. Letih melayan tapi sangat menyeronokkan. Aku dan hubby aku nih suka bawa anak-anak gi jalan. Tak kira jauh ke dekat ke seberang laut kami pergi semua. Hubby aku kata kalau nak jalan jalan semua, kalau nak pi seorang dengan ofis ye boleh. Aku orait ye. Sebab kalau jalan dengan hubby semua dia sponsor. kadang-k a d a n  g saja aku kelua .  Itupun duit makan ye itu dah kena perli sangat. Yang lain semua dia la. Tapi bab menghabis duit untuk shopping aku yang lebih sampai dah kena leter and l e t e r a n   p  a  n  j  a n g g g g la. Tapi apa pun  aku seronok dan aku dengan hubby aku memang kaki jalan. 

Apa-apa pun jalan tetap jalan. Anak-anak mesti diutamakan itu dah wajib bagi aku dan hubby. Mereka lebih dari segalanya my 2 putera dan 1 puteri aku tuh. Biasalah dia tidur baru aku boleh update keje aku kalau tak dia nak guna sama. Biasalah dia pun baby internet . Cewah babay internet moden. Pasal bab jalan nih kami suka pergi tempat yang belum pernah pegi dan juga yang selalu pergi. macam fovourite place la. Hahahahahah. 


                               




ni waktu aku gi melaka Christmas .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan