22 Julai 2010

Ahhhhhhh Kursus

My Lovely Arina

Alamak hari aku sibuk sikit ye.. alah sibuk kursus la apa lagi. Hari aku dihantar kursus sekali lagi di Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Anak Bukit oleh Kementerian aku. So biasa awal pagi-pagi aku gi breakfast dengan snow white bee bee.

Hari ada berita baik dan ada berita buruk.... entah bagi mereka yg kata buruk. Tapi bagi ok ok ye. Aku nih jenis yang tek cakap banyak tapi banyak soalan lak kat boss aku. hahahahahah. Kursus habis awal and aku gi ambil anak dan go shopping pampers baby aku and balik.

Petang aku sibuk dengan urusan rumah dan anak-anak ye. tak ada yang special pun. Tapi sekarang perut aku sudah bunyi and hubby aku pun balik. So aku akan keluar  makan looooo. Ok aku sambung nanti lagi. cOW cIN cOW.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan