21 Julai 2010

JURURAWAT HOSPITAL ATM KTU



                                               My Lovely Arina

Salam to my reader. Alamak nih geng kat pejabat aku lak. Kakak and makcik nurse (misi) dok senyum simpul lak depa. Mesti kenyang makan punyai ala maklum la hari ni dapat makan free.. Hahaha sama lak jugak dgn aku.  Eh eh depan dok gelak sangat pasal apa nih. Cuba hampa ceta mai kat aku. Ni mes ada ceta lawak ke tak jadi kelakar ke. Hahahahaha. 

Biasalah ni malam semakin malam semakin sunyi sepi. Ah sememangnya selalu. Selalunya yang tinggal aku sorong duk menceloteh sorong-sorong, yang lain habis telah bermimpi naik ke bulan. Sama lak dengan hubby aku tuh.Tapi time world cup hari tuh boleh lak dia tunggu sampai pagi. Sampai masuk ofis pun lewat. Almaklumla bola punya pasal. 

Lupa lak aku nak kenalkan ni makcik sham si baju putih and auntie ruby si baju biru. Esok aku ada kursus mengantikan auntie ruby aku nih. So biasalah berkursus lak aku nih. Adalak member cakap pi kursus seronok. Aku tanya apa yang seronok sangat tu Dia kata dapat makan free. Hah benggang betul aku. Kalau nak makan free dia ambil kat cook house. Apa la.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan