19 Julai 2010

DUIT OH DUIT

My Lovely Arina

Seronoknya tengok nuffnang bayar duit ahli-ahli.. Best sangat,tapi tak pa aku akan cuba untuk mendapatkan bonus from nuffnang. .Ahhhhhhhh tak sangka aku pun dapat tapi amount sikit baru untuk permulaan ni.. hahaha janji aku akan berusaha lagi. Apa-apa pun akun telah berjaya bagi permulaan blog aku. Jangan la yang lain memperkecilkan kebolehan aku nih., aku akan berusaha macam red mummyyyyyyyy tuh... Mungkin lebih la ha...... allah saja yang tahu.


Campaigns

CAMPAIGN NAMEBLOGTYPEDATEBANDCTRAMOUNT
Nestle Milo Protomalt CPC LBMy Lovely Arinaglobal_CPC11 Jul 2010 to 17 Jul 2010GlobalNA0.25
RM 0.25
49.75 before you get paid!
[Please note that a transaction fee of RM 1 will be applied to any cashout payments.
Please also allow about 30 days from the end of the month for your payment to be processed and sent.]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan