24 Julai 2010

MAKE UP

My Lovely Arina


Hai make up. Kalau tak dak engkau, aku pi keje tak mekap la. Aduh hai make up. Engkau la penyeri muka aku hahahahahahahaha. Kita sebagai wanita mesti ada semua nih. Kalau tak dak tuh bukan wanita sejati la.hahahahaha. Ohhh aku ni tegah mengata kat kaum wanita lak. Jangan nanti depa semua marah kat aku. Tapi kalau engkau tiada, seri pun tak ada. Aku nih jenis yang simple ang happy good lucky saja. So benda make-up aku pun simple ye. Asas ye yang aku ada pun. Lebih-lebih aku tak dak. Aku nih jenis bukan rajin sangat duk make-up. Lain la kalau make -up artis ka..apa ka. .. yang tu ok la. 

Aku cuma ada beberapa jenis saja . Meh la aku ceta sikit. Engkau jgn duk gelak kat aku pulak.

Blusher - Silky Girls
Eyeshadow - elianto
Eyeliner - MAC
Lipstick - elianto
Lip Balm - Body Shop
Hair brush - Body shop
Pressed powder - Silky Girls

Aku suka dengan  ini semua sebab simple and mudah bagi aku. Senang untuk aku bawa ke mana-mana saja. Aku nih jenis suka berjalan so bagi ini barang yang sedikit dah mudah untuk dibawa ke mana saja. Tapi apa-apa pun tiada masalah bagi mereka, terutama wanita atau perempuan la. Kalau kat pejabat tuh mesti semua hampa tau kalau depa tak pi solek tak jadi keje. Dah bersolek tu berjam-jam lak. Itu la perempuan. Aku pun pompuan so sama la. Hahahahah. 

Kenapa orang pompuan suka make up. Sekarang nih dah jadi trend kepada kaum lelaki jugak suka pada barangan make-up lebih lagi pada pompuan. Aduhhhhhhh. Kacau jiwa. 













Tiada ulasan:

Catat Ulasan