20 Julai 2010

WOH DAPAT PANGKAT

My Lovely Arina

Salam satu malaysia... hahahaha... hari ni kat ofis aku ada budak naik pangkat. Ehh dapat pangkat lak. Pangkat apa ye.. Biasa budak2 kat ofis aku nih baru habis kursus and than dapat la naik pangkat. Biasala macam aku ni awam mana ada pangkat yang nampak. Pangkat tak nampak ada...hehehehehe.

Pagi ni kat ofis biasalah sibuk gilerrrrrrrrrrrrrr. giler mana entah. Bisa beresssssss la. Alhamdullilah semua beres. Aku nih macam biasa la hari nih dengan keje-keje  ofiss. Tapi seronok. Hidup ni mesti happy good lucky. Apa-apa pun mesti happy dan banyak ketawa...hahahahaha.

Ketawa biasa la aku kaki ketawa ... pantang ada apa mesti menjadi giler pun. Sama lak dengan member-member kat  opis tu semua hantu gelak...hahaha. sebut ye benda yang menlucukan ... pasti ada yang lucu punya. ok la malam nanti aku sambung lagi and aku upload gambar pangkat budak kat ofis aku nih..... cow cin cow......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan