05 Julai 2014

Sihat Bersama Vivix



Salam buat pengemar blog My Lovely Arina. Hari ni betul2 teruja la dan kehadiran suplemen yang telah membantu dan kesan terhadap diri sendiri selepas penggunaannya.

Alhamdulillah saya telah mencuba Vivix selama sebulan dan hasil sangat menakjubkan. 

Badan yang dulu lemah dan tidak bermaya, kini kembali ceria dan bertenaga. Badan yang lenguh dan lesu kembali cergas sejak menggunakan vivix.

Saya sangat puas hati walaupun harga agak mahal tetapi kesan amat memuaskan. 
Vivix jugak bagus untuk sesiapa yang mempunyai cancer , darah tinggi , kencing manis dan bermacam jenis penyakit.

Saya jugak telah menjalani operation tonsil dan telah juga menjalani operation saluran pernafasan yang agak kritikal. 

Pada masa sekarang saya sedang menjalani rawatan susulan setiap 3 bulan sekali di Hospital Sultanah Bahiyah. Tetapi tonsil yang telah dibuang kembali berada di tempat asalnya hasil pemeriksaan Pakar Ent HSB. Masih bengkak kembali dan suara kembali serak.

Pakar mensyorkan saya untuk menjalani operation sekali lagi kerana berada di Stage 4. Tetapi setelah saya menggunakan vivix yang baru sebulan lebih hasilnya sangat menakjubkan. 

Pakar ENT memberitahu hasil scan yang dijalankan terhadap saya tonsil yang kelihatan besar tu sudah kecut dan saya kemungkinan tidak akan membuat operation tersebut.

Syukur sangat pada allah yang menemukan saya dengan Vivix. Dan Pakar ENT menasihati saya supaya terus mengambil suplemen ini berterusan.  Antibiotik yang dibekalkan kepada saya tidak diperlukan lagi kerana Vivix lebih baik dan selamat digunakan.

Tak ku sangka apa yang ku ambil hanya main2 saja menjadi penawar yang begitu berharga dan terbaik.

 Alhamdulillah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan